Isnin, 28 Februari 2011

weekend wif my roomate


pon...pon....ponnnn.....................tumpang lalu..tumpang lalu...lori nak lalu bawak cite baru ni....hujung minggu lepas aku busy giler dalam busy-busy aku tu aku wat macam la...busy kerja sempat juga berhibur....itulah hasilnya bila kita pandai menguruskan masa kita sendiri dalam satu masa dapat buat macam--macam perkara....adventure wow perjalanan aku...ye la korang bayangkan dari kolej aku ulang-alik petaling jaya demi menjalankan tanggungjawab aku dalam asiment aku.....cuma aku terlalai seketika apabila terpaksa memonteg satu kelas sebenarnye boleh dielakkan tapi memandangkan memang aku yang gatal...huhuhu...kire halal la....ok sambung citer balik...ari kamis aku ada interview dengan pegawai yayasan ijabah...rumah perlindungan hiv tu...jadinya aku pun balik la pj pada hari rabu tu untuk ambik kereta a.ipar aku untuk memudahkan perjalanan aku...sebab aku kalau boleh tak nak burn kelas tutorial pg tu ada dua....hari rabu amek kete ari rabu tu jugak blik kolej blik..pastu khamis tu wat keje dengan pelbagai onak dan duri nya...cewaahhh....sehari suntuk tak tukar baju gile ah penat dia tuhan je yang tahu....tapi alhamdulillah aku rasa sangat berbaloi....tapi untuk group asiment aku tu aku tak tau la.....tapi ku tak pikir semua tu...yang penting segala usaha aku2 rasa berjaya...lagipun memang patut la kalau aku jer yang merasakan kepuasannya sebab aku jer kot yang memahami erti "kerja" dalam grouping aku....then settled kerja aku layan la kawan2 aku kat umah tapi aku mintak maap la tak dapat nak layan sangat tak pe wat je macam rumah sendri...yela masing-masing pun dah penat masa tu aku tak nak la kacau diorg lagipun esoknya dah nak blik kolej blik diorgkat rumah aku pun boleh semalam je jadinye aku tak pat nak bwak berjalan la.....dan pada masa yang sama aku telah merancang satu perjalanan bersama roomate aku tuk berpicnic di telok gong dekat je dengan kolej aku tapi kitorag sewa chalet yang murah2 bg bebas sikit time nak kua tu kalau tak nak jalan pun sush terkejar-kejar al-maklum still dduk di asrama penuh lagi kot....jadi di sini aku melakarkan kenagan aku bersama mereka walaupun tak semua dapat join..yang ade ni pun alhamdulillah dah...

                                      
                                        
            ni aku dengan zafiera kitorag dah tak ade kerja apabila kebosanan ambik la gambar dengan muka sememeh aku penat kot tu kul 6.30 baru sampai dari k.l tp tak pe demi budak2 ni aku tak rse pun penat bdan dah syiok sgt kan....ngheeee

                                        
time ni pukul 7.30 pagi dah siap2 duk tepi laut....nak wat pe agk2??....mestilah terjun...aku dah kemaruk nau nak terjun laut aku pun terjun...tapi mse ni lek dlu ambik feel sebelum terjun (sebenarnya tunggu air surut dalam sangat takut nak masuk dalam air)...huhu

                                                      
ha...tengok...tengok....siap berpegang tangan cek kondisi air dalam ke tak dalam......agak2 line clear terus kebabushhhh!!!>.....uiii syokkknyeee aku suke men pantai.....


lepas belah pagi mandi laut....kitorang teruskan aktiviti pergi kedataran pahlawan melaka dan juga mahkota parade yela sebelah2 jerk....aku pun tak tau lah bila lagi dapat nak pergi sini sem ni last dah nak berjalan ke melaka.....bila dah sampai m.p ni...aku mestilah jumpe my oppa.....itu dia oppa gu jun pyo aku...rinduuuu...kihkih kesiannye aku ni..haha dah dia je la yang sudi jadi teman aku...:p...hakahak
                                                      

                                        
temapt pertama kitorang serang pagi tu.....tadaaaa.....bowling laaaa.......huhu ni pun aku gian nak main.....sebelum men posing dulu..lagi tengah merasakan kecunan.....huhuhu

                                      
 hekelen minah tudung hitam tu dia ingat dia kehik ahaknye...hahaha.....bowling tu bowling kitorang jadi suke ati la nak wat apep un....

                                      
tengok bakal....pemain polo...akulah orangnya tapo versi peronda melaka jerk...hihihi......bangga aku dapat nek kuda free abang polis ronda ni memang best.....diorg bagi spesel kat kitorag 4 org je masuk nek kude...rezeki kitorang la tu...alhamdulillah.......gayat wooo nek kuda......tapi syiokk....

                                                
lepas dah puas nek kuda aku dan yang len hanye berjalan kaki dan pergi ke bandar merah......tengok aku dapat main air pancut kat situ ....wahhhh begitu jakun sekaliaku rupa-rupanya...kasihannn...kasihan......

                                                        

men gendang pas singgah semayang.....tanda dah msuk waktu la katakan.....



                                        








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IRSYAD AL-FATWA KE-42: HUKUM ZIARAH KUBUR PADA HARI RAYA

Assalamualikum w.b.t hari ini tanggal puasa hari yang ke 4.....syukur kita masih di panjangkan umur dan dapat berjumpal agi ramadhan dan se...